Nie musisz go czytać, ale to pod żadnym względem nie zwalnia Cię od jego nieprzestrzegania!
I. Pisanie:
1. Nie spamujemy [o spamie przeczytasz na dole].
2. Nie offtopujemy [o offtopie przeczytasz na dole].
3. Nie zamieszczamy w postach treści erotycznych, wulgarnych, obrażających innych użytkowników, etc.
4. Piszemy zgodnie z przyjętymi zasadami ortografii i interpunkcji.
5. Nie piszemy kolorami. Kolorowy tekst jest dozwolony tylko w sygnaturze.
//Notabene: Każdego koloru używają tylko Administrators;
Niebieskiego,
Czerwonego,
Zielonego,
Żółtego koloru używają tylko Moderators;
Użytkownicy mogą używać kolorów tylko za pozwoleniem Administratora bądź Moderatora [Pytania na ChatBox oraz na PW]//
6.
Pogrubienie stosujemy tylko, aby pogrubić nick użytkownika [zawsze] oraz, aby zaznaczyć coś.
7.
Kursywy używamy tylko, aby zaznaczyć tytuł: książki, filmu, piosenki, etc.
8.
Podkreślenia używamy w uzasadnionych wypadkach.
9.
Przekreślenia używamy, aby zmienić tekst, etc.
10. Jeżeli którykolwiek członek Zespołu Administracyjnego zauważy naruszony którykolwiek punkt powyższego regulaminu pisania, ma prawo poinformować użytkownika poprzez Prywatne Wiadomości (PW) o poprawienie.
11. Jeżeli, mimo nalegań, użytkownik nie zmieni treści postu, którykolwiek członek Zespołu Administracyjnego ma prawo:
- usunąć rażącą treść postu;
- poprawić błąd ortograficzny i zaznaczyć go na
czerwono;
- jeżeli post narusza w wielkim stopniu powyższy regulamin pisania członek Z.A. (Zespół Administracyjny) ma prawo usunąć post w całości.
II. Avatar/Sygnatura:
1. Avatar - avatary można wgrywać do max. 96x96 i zajmującego transfer 999999 bajtów [977 KB]. Radzimy dobrze to wykorzystać. Niestety taki mały, ponieważ nie chcemy przeciążać transferu forum.
2. Sygnatura - macie do wykorzystania 600 znaków i 6 linijek. Można tam używać BB-Code oraz tagów [img].
3. Avatar/Sygnatura nie może zawierać treści wulgarnych, erotycznych anie posiadających linki do stron zawirusowanych, płatnych, treści wulgarnej, erotycznej, bądź niezgodnej z polskim prawem.
4. Zespół Administracyjny ma prawo nakazać użytkownikowi zmianę avatara/sygnatury, jeżeli łamią one powyższy regulamin avataru/sygnatury lub, jeżeli użytkownik odmówi, Z.A. ma prawo usunąć avatar/sygnaturę.
III. ChatBox:
1. Nie spamujemy [o spamie przeczytasz na dole].
2. Staramy się pisać zgodnie z przyjętymi zasadami ortografii i interpunkcji.
3. Piszemy czytelnie i zrozumiale dla innych.
4. Post nie może zawierać treści wulgarnych, erotycznych oraz linków do stron wulgarnych, erotycznych, płatnych, zawirusowanych, etc.
5. ChatBox będzie czyszczony raz na tydzień, a w większych wypadkach [spam, etc.] będzie czyszczony częściej.
IV. Nick:
1. Nie zmieniamy nicków od tak sobie. Trzeba podać powód, dlaczego chcemy zmienić nick.
2. Nick nie powinien zawierać polskich znaków [ę, ą, ó, ł, ń, ć, ś, ź, ż], ponieważ niemożliwe będzie pisanie w ShoutBox'ie.
V. Upomnienia:
1. Każdy użytkownik może otrzymać maksymalnie trzy upomnienia! Po trzech upomnieniach następuje ban.
2. Bana można też dostać za ciągłe spamowanie, offtopowanie, nabijanie postów [niewłaściwie], etc.
VI. Reputacja:
1. Reputację może dawać każdy.
2. Reputacja musi być uzasadniona.
3. Plusy (
+) oraz minusy (
-) - ogólnie przyznawać punkty reputacji można co 7500 minut.
------------------------------
Spam - niechciana informacja wysyłana w nadmiernej ilości:
- zbytnia ilość liter: Heeeeeeeeeeeeeeeeej!
- zbytnia ilość znaków interpunkcyjnych:
Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- post pisany wielkimi literami także uważamy za spam:
CZEŚĆ!!
- zbytnia ilość "uśmieszków":
:P:P:P:P:P
- wysyłanie wiadomości "pojedynczych":
C
Z
E
Ś
Ć
!
- wysyłanie samych "uśmieszków": :)
OffTop - przybranie innego tematu wątku.
Dopuszczalne są tylko trzy formy znaków! Np.
Cześć!!! Heeej!
PS. Nie dotyczy to Capsu i "uśmieszków"